Bi arkadaşa bakıp çıkıcam

Eren Caner 1985 yılında Ankara’da doğdu. Üniversite sınavıda Eskişehir Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi İletişim Bölümünü kazandı.

Hazırlıkta İngilizceyi iyi bir şekilde öğrendikten sonra önce AEGEE (Avrupa Öğrencileri Forumu Kulübü) ile Romanya’ya gitti. Sonraki sene ise Erasmus Öğrenci Değişim Programıyla Almanya’da okuma şansı elde etti.

Burada da boş durmayan Eren, farklı projeler için İspanya, İtalya, Hollanda’yı dolaştı, Avrupa kültürünü yakından inceleme şansı buldu ve Türkiye’ye döndüğünde önce Avrupa Birliği İş Geliştirme Merkezi’nde staj yaptı sonra da Microsoft’un staj yarışmasını marketing alanında hazırladığı projelerle 3. olarak kazandı. Microsoft’ta da kendini gösteren Eren; Windows Pazarlama Grup Müdürü Nuri Çankaya ile yaptığı başarılı staj sayesinde mezun olmadan Microsoft’ta çalışma şansı elde etti. Bir dönem sonra mezun olan Eren, Microsoft gibi dünya çapındaki bir şirketin marketing projeleri üretmek, yönetmek ve geliştirmek üzere Windows takımının bir üyesi oldu.

Sonrasında henüz Türkiye’de çok çok yeni olan Sosyal Medya alanında Promoqube dijital marka iletişimi ajansında çalışmaya başlayan Eren, sosyal medyanın 1. jenerasyonu olarak Ülker Kurumsal, Çizi, Ülker Çikolata gibi markalarını dijital pazarlama bakışıyla yönetmeyi ve dijital stratejilerini hazırlamayı öğrendi.

Aynı anda Pazarlama bilgisini Galatasaray Üniversitesi master programını kazanarak akademik olarak güçlendirirken Eti Kurumsal, Eti Tutku, Eti Gofredo, Eti Form ve ING Bank’ı sosyal medyada yönetti, kampanyalar hazırladı, rakip analizlerini yaptı, dijital stratejilerini hazırladı.

Bu arada mezunu olduğu Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi’nde Sosyal Medyada Marka Yönetimi dersleri vermeye başlamışken Coca-Cola Türkiye’den gelen teklife hayır diyemeyen Eren, hem dijital pazarlama hem de kurumsal iletişim ekibiyle birlikte çalışmaya başladı. Sonrasında hayatına, Roy+Teddy Dijital Pazarlama Ajansı’nda ‘Social Media Group Head’ olarak 2 seneye yakın devam etti ve yazılarını kendi blog’unda, CampaignTR reklam ve pazarlama dergisinde paylaşmaya devam etti. İş hayatında ve öğretim hayatında ‘’kullanılabilir bilgi’’ vermeye odaklanan Eren, farklı verilerle farklı verileri bir araya getirip ”akıl yürütme”ler oluşturmayı seviyor, ”Keynote” ile sunum yapmaktan zevk alıyor. 1 seneden fazla bir süredir ise Doğan TV’nin sosyal medya odaklı dijital iletişim yöneticisi olarak çalışıyor ve CNN TÜRK’te yazılar yazıyor.

Bir de bu aralar yeni teknolojiler odağında 3D Printer, Nesnelerin İnterneti (IOT) ve Popular Science‘a merak sarmış durumda.

Dijital marka yönetimi, pazarlama ve reklamcılık sektörü üzerine yazılar yazmayı seven Eren Caner, Doğan TV'de dijital iletişim yöneticisi olarak görev alıyor.

Bir Cevap Yazın