Dijital Danışmanlık

eren caner dijital danışmanEğitimlerim ve sunumlarım paralelinde;

Dijital Strateji Danışmanlığı

Markanızın geleneksel stratejisine, motto’suna (sloganına) uygun, çatı fikri ve know-how kazandırma amacı olan, rakip analizlerinin de yer aldığı dijital strateji danışmanlığı hizmeti.

Topluluk Tasarımı ve Yönetimi Danışmanlığı

Markanızın sosyal medyada en efektif şekilde yönetimi için iletişim tonunun, konularının vb. yer aldığı içerik stratejisinin ve içeriklerinin hazırlanması, vizyonunun belirlenmesi, hedef kitleden insight (içgörü, örtük bilgi) kazanım konuları dahilinde yönetim danışmanlığı hizmeti.

Dijital Kampanya Danışmanlığı

Dijital alanda belli bir süredir marka iletişimi yapıyorsunuz ve bir harekete, bir konuşulmaya mı ihtiyacınız var? İşte tam burada, yaratıcı dijital kampanya danışmanlığı hizmeti devreye giriyor. Yalnız, öncesinde markanın bir hikayesi olması önemli. Yoksa, işe önce bir hikaye ile başlıyorum. Anlatacak bir hikayemiz olduktan sonra onu ister sosyal medyada, ister TV’de ister outdoor’da kullanalım. Unutmayın, duygular önemlidir, onlara hitap etmeliyiz :)

Dijital Kriz Yönetim Danışmanlığı

Kurumsal iletişim bakış açısıyla ”yoksa” etki alanı geniş kişiler (Key stakeholders) ve markanızın bariyerleri incelendikten sonra en uygun aksiyonları belirleyerek adım adım kriz yönetim danışmanlığı hizmeti.

Trend Danışmanlığı

Aylık ”bu ay sizin sektörünüzde ve diğer sektörlerde neler oldu?” ”Sektör nereye koşuyor” ”Marka olarak duruşumuz en güncel duruş mu?” ”Nelere hazırlıklı olmalıyız” ”Neler popüler olacak?” gibi soruların özellikle cevaplandığı, markaların kendisini her daim check edebilecekleri trend sunumları hizmeti.

Unutmayın, sosyal medya bir araçtır. Amaç ise markanızın hedefinde gizlidir. En önemlisi, neden marka olarak sosyal medyada olduğumuzun cevabını net bir şekilde vererek bu amaca koşarken sosyal medyayı efektif bir şekilde kullanmaktır. Evet, bugün sosyal medya en popüler araçtır. Fakat yarın başka bir şey çıkabilir ve sosyal medya eski popüleritesinde olamayabilir. Bu noktada sosyal medyayı dijital marka yönetiminin bir yelpazesi olarak görüp, geleceği sürekli takip ederek, özümseyerek kendimizi her zaman değişime en hızlı şekilde açık halde tutmalıyız.

Eren Caner

eren@erencaner.com.tr

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.