Honda’dan Paralel 2 Dünya – The Other Side

honda reklam civic type r

Gündüz bir baba, gece suç dünyasının azılı bir üyesi..Honda Civic Type R

Honda, 2015 yılında piyasaya süreceği Civic Type R modelini promote etmek için Wieden + Kennedy London ile çalışmış ve ortaya nefis The Other Side interaktif reklam videosu çıkmış. Videoyu izlerken klavyenin tuşuna basarak iki dünya arasında geçiş yaparak deneyimleyebileceğin bu kampanyada Honda, meşhur kırmızı H logosunu yeni aracına yerleştirebilmek için yüksek performans sözünü verirken 2 mesajın altını çiziyor.

Güven: Ailenizle birlikte güvenle seyahat edebilirsiniz.

Adrenalin: Yeri geldiğinde adrenalinin, performansın adeta dibine vurabilirsiniz.

Trailer:

  

Deneyimlemek için;  hondatheotherside.com

Sonuç itibariyle, tüm mesaj tek bir R harfi üzerinden interaktif bir şekilde veriliyor. Kullanıcı açısından sade, basit bir fikir. Türkiye’deki işler açısından yorumlamak gerekirse geleneksel medyada bile prodüksiyon işler pek göremezken dijital medyada maalesef bu prodüksiyonun uzağında kalıyoruz. Elbette prodüksiyon her şey değil ve hatta yaratıcı, basit fikirler markaları maliyetten, prodüksiyondan kurtarır. Ancak bu tip sade, basit fikirlerin arkasında konumlanan prodüksiyonlar elbette baştacı…

Wieden + Kennedy London’ın reklamla ilgili yazısını okumak için tıklayın.

Dijital marka yönetimi, pazarlama ve reklamcılık sektörü üzerine yazılar yazmayı seven Eren Caner, Doğan TV'de dijital iletişim yöneticisi olarak görev alıyor.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.