Markaların Yeni Rekabet Alanı: Facebook Haber Kaynağı

Facebook, sonunun bir myspace olmaması için olabildiğince kendini yenilemeye çalışıyor. Bunu geçmişte kimi zaman Zaman Tüneli’ne geçişte olduğu gibi makro ölçekte kimi zaman üzgün, kızgın gibi yeni ifadelerle mikro ölçekte yaptı. Şimdi ise Facebook, haber kaynağında kişiselleştirilebilen kategori özelliğini test etmeye başladı.

Buna göre, kullanıcılar hangi konularla daha çok ilgileniyorsa Facebook haber kaynağını o konularda iletişim yapan kişilere ve markalara göre kişiselleştirebilecek; TV, müzik, haber, yemek, seyahat vb. gibi. Muhtemeldir ki çok yakında bu kategorilerde, markaların olabildiğince dolu bir şekilde yer alabilme, o kategoriyi domine edebilme rekabeti de başlayacak.

Cnn Türk için yazdığım yazının devamına aşağıdan erişebilir ve paylaşabilirsin.

Dijital marka yönetimi, pazarlama ve reklamcılık sektörü üzerine yazılar yazmayı seven Eren Caner, Doğan TV'de dijital iletişim yöneticisi olarak görev alıyor.

Bir Cevap Yazın