Facebook, sonunun bir myspace olmaması için olabildiğince kendini yenilemeye çalışıyor. Bunu geçmişte kimi zaman Zaman Tüneli’ne geçişte olduğu gibi makro ölçekte kimi zaman üzgün, kızgın gibi yeni ifadelerle mikro ölçekte yaptı. Şimdi ise Facebook, haber kaynağında kişiselleştirilebilen kategori özelliğini test etmeye başladı.
Buna göre, kullanıcılar hangi konularla daha çok ilgileniyorsa Facebook haber kaynağını o konularda iletişim yapan kişilere ve markalara göre kişiselleştirebilecek; TV, müzik, haber, yemek, seyahat vb. gibi. Muhtemeldir ki çok yakında bu kategorilerde, markaların olabildiğince dolu bir şekilde yer alabilme, o kategoriyi domine edebilme rekabeti de başlayacak.
Cnn Türk için yazdığım yazının devamına aşağıdan erişebilir ve paylaşabilirsin.
Markaların yeni rekabet alanı: #Facebook haber kaynağı https://t.co/65fuvYMe15 pic.twitter.com/CTzcH0EgnR
— CNN TÜRK Teknoloji (@cnnturktekno) May 20, 2016